Neem vrijblijvend contact op

We vinden het leuk om in contact te komen!

Mogelijk heb je, na het lezen van de informatie op deze site, nog steeds vragen. Vragen over de coachingstrajecten, maatwerk, prijzen, tijden, etc. Of misschien ben je op zoek naar nét iets anders dan op de site staat, voor jezelf of voor je bedrijf?

Blijf niet rondlopen met je vragen. Stuur gewoon een e-mail, bel of stuur een appje. We vinden het leuk als je contact met ons zoekt. Vaak spreken we, als dat zin heeft, daarna even af: drinken we 'n bak koffie en kijken we met elkaar eens naar hoe en of we elkaar kunnen helpen.

    • Wouter Penning de Vries
    • Walstraat 29 5371 AL Ravenstein
    • 06 21 21 05 61 
    • info@qiezel.nl

FAQ

Op welke locatie vinden de coaching- en trainingsmomenten plaats?

Wanneer je gecoacht wordt, heb je er baat bij om in een ruimte te zitten waar je niet gestoord wordt, waar je je veilig kan uitspreken en waar je je prettig voelt. Dit kan een ruimte zijn op je werklocatie of een externe locatie. Een externe ruimte heeft als extra voordeel dat je ‘even weg’ bent uit je vaste patronen, waardoor je mogelijk vrijer kan denken. Afhankelijk van jouw voorkeur en mogelijkheden wordt in overleg een ruimte gekozen.

Bij een groepstraining wordt vaak gekozen voor een training op de werklocatie. Omdat het om meerdere mensen gaat, spelen o.a. kosten hierbij een rol. Daarbij is het vaak praktisch niet mogelijk dat een heel team een hele ochtend, middag of dag totaal afwezig is.

Wat bedoel je met ‘no-like-no-pay’?
Het kan voorkomen dat jouw verwachting van coaching of training niet overeenkomt met wat Qiezel je aanbiedt. Dat is natuurlijk jammer. Mocht dat zo zijn, en je denkt dat het niet te verbeteren is, dan heb je tot 2 dagen na de eerste bijeenkomst het recht om de samenwerking te beëindigen: je krijgt dan geen factuur voor de geleverde coachings- of trainingsdienstverlening. De kosten die je wel betaald zijn de eventueel voor jouw training- of coachingsmoment gemaakte huurkosten (wanneer er een externe locatie gebruikt is) en de eventueel afgesproken kosten voor reistijdvergoeding van jouw coach of trainer.
Hoe lang duurt een coachingstraject?
Een coachingsgesprek begint met een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Onder het genot van een ontspannen bakje koffie bekijken we samen wat jouw wensen zijn en hoe je daarbij geholpen kan worden. Wanneer we beiden denken dat we iets voor elkaar kunnen betekenen, wordt er een offerte op maat gemaakt met daarin een gedacht verloop van het traject. Tijdens de eerste coachingssessie volgt een diepgaander intake gesprek en gaan we op zoek naar de verbetering die je zoekt. Afhankelijk van de omvang van jouw coachingsvraag en de snelheid waarmee we die helder kunnen krijgen, kun je rekening houden met gemiddeld 5 tot 10 bijeenkomsten.
Waarom zijn de prijzen bij Qiezel lager dan bij veel andere coaches en trainers?
Er zijn drie redenen waarom Qiezel zijn coaching en training sterk concurrerend aanbiedt. Ten eerste is iedereen die met Qiezel samenwerkt niet volledig afhankelijk van zijn inkomsten uit Qiezel, omdat ze daarnaast nog enkele dagen per week een andere baan hebben. Daarbij heeft Qiezel geen eigen trainingslocatie of bedrijfspand dat door de cliënten betaald moet worden. Ten derde komt de dienstverlening voort uit de filosofie dat Qiezel echt iets moet bijdragen aan de ontwikkeling van met name Young Leadership, wat verder reikt dan een zuiver winstoogmerk. Hoewel de kosten vaak concurrerend zijn, staat Qiezel 100% voor een professionele dienstverlening die continu verbeterd wordt. In 2019 wordt bijvoorbeeld een traject gestart om op Europees niveau erkend te worden als coachingsbedrijf, sluit Qiezel zich aan bij de beroepsverenigingen wat zowel voor de klant als voor Qiezel positief is en investeren we veel tijd en geld in ontwikkeling en innovatie.
Wat als de coach of de coachee er na enkele bijeenkomsten achter komt dat de samenwerking niet ‘klikt’?
Een deel van deze vraag wordt beantwoord door de no-like-no-pay clausule. Maar wat nu als je er na 3 of 4 bijeenkomsten achter komt dat het niet ‘klikt’? Het antwoord is eenvoudig: eerst proberen we te repareren wat niet goed is in de relatie, mocht dat niet werken (of mocht die behoefte er niet zijn) dan kan het coachingstraject altijd worden stop gezet. Om geen verassingen te voorkomen, wordt in een offerte altijd een heldere tabel opgenomen waarin in klare taal staat wat de kosten van het traject zijn, wanneer eerder gestopt wordt. Dit voorkomt voor beide partijen verassingen.
  • Walstraat 29
    5371 AL Ravenstein
    +31 6 21 21 05 61

  • info@qiezel.nl
    www.qiezel.nl

  • KvK 58157875
    IBAN NL 07 KNAB 0255439288

@2018 www.qiezel.nl Designed by AM Design - Build by Trigona webdesign

Facebook
Facebook
LinkedIn